domingo, 23 de enero de 2011

Poesias II

De nuevo poesia, eso si no la voy a traducir, lo siento, las prefiero dejar en el original. Quien la entienda espero que le guste. Son de las pocas que conservo asi que las tengo mucho cariño.

Gerturatu zara
nire animaren lekura
gerturatu zara
eta mantxo mantxo zeurea egin nauzu.

Aurrena zure izatea
tuxndituta utzi zidan
gero zurekin egoteak
motsak egin zituen egunak.

Eta azkenik konturatzean
zu gabe poza joan egin zitzaidan.

Ez da bakarrik gauza bat
zutaz gehiago nahi dudana
baizik zu zure gauz txar
eta honakin zaren bezala
maite zaitut.

Gauz asko zutaz ulertzen ditut
bildurrak, haserreak, itxoin eraztea
ez, baina ulertu behar dut.

Zurekin horren ongi egoteak
neretzako pozgarria, txundigarria
orain gauz honak datoztela
zurekin egotea izango litzateke
neretsako momentu pozgarria.


Beste bat.

Nire hitsak, ez dute balio
sentimentuez mintzatzeko.
Nire gogoa asko da
baino ez nahikoa.

Bakarrik gauza bat dakit
zu ezagutzeak nire mundua
goitik bera aldatu zuen.

Nire pentsamenduen jabe
egin zara. Eta zurekin
pentsatseak da nere
gogo bakarra.

Zure izateak bihotza
lapurtu dit. Zure alaitasunak
eta irripar hori, zure miresle
bihurtu nahu.

Hitz hauek idaztean
badakit inoiz ez direla
zure belarrietara iritsiko.

Nire amodio hau
bakarrik zerbait nirea da;
ametsetan nirekin ikusten zaitut
baino ametsak hori dira; ametsak.

Errealitatea bestelakoa da niretzat.
Ni bakarrik zu maite zaitut
baina niretsako zu ez zera.

Hori jakin arren nire pentsamendu
eta bihotzetik ezin zaitut atera.
Hor segi noizbait aterako zara.
¡Espero det!


Espero que os gusten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario